martes, 29 de julio de 2008

La Gemma em torna a repassar a l'Espluga!!







Sergi, Toni, Gemma i jo abans de la sortida

Aquest dissabte passat vàrem córrer a la cursa de l'Espluga de Francolí (15 km.). Sortiem els quatre plegats fins el km. 3,5 on el Sergi i el Toni van agafar el seu ritme de carrera ja pujant a 5'40" el km. El circuit feia una volta pel poble i tot seguit tocaven 8 km. de pujada. Sobre el km. 4 ens van fer passar pel Monestir de Poblet. Molta calor. Paissatges molt bonics, sobretot a dalt de tot del circuit. La tornada era de baixada fins arribar altre cop al poble. La Gemma em va tornar a deixar enrera a 400 m. de l'arribada arribant a fer 4'40" en l'últim km. (si Karli, sí!, i ja és el tercer cop que ho fa). Els últims 5 kms, a 5'15" de mitja.
Temps total: Gemma, 1h. 23'45" i jo, 1h. 24'02" (5'35"/5'36" de mitja)
Enhorabona també al Sergi i al Toni que van acabar junts amb un bon temps de 1h. 21'09"
Va ser un plaer retrobar-me amb Miki i Montse Cinca de Sant Boi, Artur Peguera "l'home dels Esports de TV3" i també maratonià, i el gran descubridor de joves talents en la marxa, Don Marcos.

12 comentarios:

robert mayoral dijo...

uiuiuiu! ja poden tremolar també els teus col.legues que els té a tiro.....a la propera estigues atent a aquests canvis de ritme, jejeje!

Ferran Vila dijo...

Quina canya que t'està foten al Gemma, ja,ja. Tens sort la meva dona corrar regularmente i tambe fa natació. però no hi ha manera de pujar-la a la bici o portar-la a una cursa.
Apa, apreta el cul que Donosti s'acosta.

The Dark Knight dijo...

M´estàs dient que no pots anar a 4:40/Km.!!!!???¿¿¿xaxo ponte las pilas!!!!

Felicitaré a la Gemma qué està fent molt bons temps,a tú et pegue una garrotada.

Que faràs en el del Mediterrani al final?jo pase de "burraes".Ja parlem,adeu adeu.
Salut.

David Rodriguez Roures dijo...

Felicidades Gemma,no abuses de Oscar que el pobre no esta para muchos trotes jeje.
Que te parece la marca Gemma,te has acercado a tu mejor marca,bueno ya me contaras.
Oscar ponte las pilas como dice Adrian,así no haremos 3'15 en Donosti,bueno familia a seguir bien,un saludo.

Oscar 1977 dijo...

Robert, un d'aquests col.legues es el germà de la Gemma, el Toni. Ja veus, l'ajudo i acompanyo durant 14,500 m. i després em dona el pal. No hi ha dret!!

Ferran, estic content per ella. No te molesties i s'està posant forta. Anima a la teva dona a una trobada, despres elles s'entendran. Si ja corra ja es molt. No creguis, ja he fet setmanetes de 50 kms. tenin en vista Donosti. Salut company!!

Adrià, a veure, no es que no pugui anar a 4'40", el que passa es que aquests canvis de ritme amb la por que tinc amb el genoll... be diriem que no, no puc, bua!!! Donem temps!! La idea es sortir al Mediterrani tambe...

Tan mal me ves? 3h. 15'? no era 3h.? o mejor 3h. 30"? De momento ya llevo casi un mes entrenando bien y enfocando Donosti. Un saludo. (Gemma dice que ya te comentará ella)

David Rodriguez Roures dijo...

Cada vez que hablamos de maratón me viene a la mente lo que te dije haciendo la comida sobre tu marca de maratón jeje aun me da la risa,imagino que pensaste que cabrón este,pero a que tenia razón.
Allí lo dicho yo iré contigo hacer la marca que tu hagas,espero poder aguantarte que tu eres capaz de plantarte en 2'50,bueno sobre lo de Gemma mas que nada es que no le pregunte que marcas tenia en media o diez mil,por eso no se que le parecen los tiempos,un saludo.

GEMMA dijo...

Hola David.
La verdad es que no me puedo quejar del tiempo (valorando el kilometraje y las subidas...). Hay que tener en cuenta que hace unos 6 años que dejé de correr y la vuelta desde hace unos meses no ha sido facil, además que tengo muy poco tiempo para entrenar (sobretodo por los niños).
Mi mejor marca en media maraton era de 1h.25' así que como puedes ver todavia me queda mucho que trabajar. Se que no la volveré a hacer, pero por lo menos quiero acabar una media satisfecha y por que no poder hacer una maratón.
Un beso para ti y los tuyos.

David Rodriguez Roures dijo...

Eso nunca lo digas por que el cuerpo es mas raro de lo que imaginamos,yo conozco gente que después de muchos años,sus mejores marcas y te hablo de 1h 10' en media llegaron con 40 años,así que tu entrena bien y ya veras como los resultados llegan,bueno saludos a la famili.

karli dijo...

Aquesta es la meva Gemma!!! clar que si, deixant enrera als jubilats "tramposos" de la marxa atlètica!!jejeje... i què esperaves gayet? es el nostre objectiu comú amb la Gemma, deixar-te tirat als darrers metres...i tranquil que n'hi haurà mes...per part meva almenys fins que no consegueixis allò...jejejeje...
Petonàs a la campiona Gemma i a les criatures. tu el de sempre...una abraçadeta guardant les distancies!!!

Oscar 1977 dijo...

David, yo siempre pensé que era una buena marca, pero me hiciste ver que no. Tienes razón, aunque como te dije nunca la preparé, solo aproveché la preparación de la marcha. Tranqui, como muy rapido y esperando que todo salga rodado buscamos las 3 horitas peladas. Lo más importante el viaje y compartir unos dias juntos.

Karli, ets lo que no hi ha... ves mirant enrera sempre no deixis rastre, jua, jua!!!! Lo teu arribarà, tart peró estig segur que arribarà, cal tenir paciència...

David Rodriguez Roures dijo...

No si tienes razón lo hiciste sin prepararlo,pero la cara que pusiste no se me olvida jeje,bueno pues lo hablado,ahora a entrenar bien para hacer una buena marca allí,saludos a todos.

Oscar 1977 dijo...

ok