lunes, 7 de enero de 2008

...411 competicions oficials...

Foto cedida per Dani Plaza d'un dels campionats d'Espanya per federacions en que varem participar en el mateix equip guanyador



L'objectiu principal d'aquest blog era fer un recull de dades i resumir els 30 anys que porto practicant l'atletisme. Doncs bé, fins ara faltant-me per comptar des de la temporada 1981/82 fins la 1984/85 (per motius de no tenir la documentació), porto comptabil.litzades 411 competicions oficials on he realitzat 5248 kms. en competició.





Campionat de Catalunya, Estadi Olimpic 1990


5 comentarios:

Mariona dijo...

És impressionant la quantitat de Km que portes a les cames. Ets un crack!!

karli dijo...

Quin nivell!! i foten equip amb en Dani a mes a mes!
Mes documents d'aquests que a mi m'encanten aquests temes!!
Com ho veus per venir a dinar a Sitges despres de la cursa de Sant Antoni? va diga'm algo que tinc que fotre la reserva ja.

javipobla dijo...

Oscar quin nivellàs!posa teca del teu passat que m'estas deixan alucinat!Diumenge intentaré baixar per primera vegada de 40'.Algun dia m'hauras de fer de llebre,jeje.Ens veiem diumenge!

Oscar 1977 dijo...

Mariona, aquest pas m'agafes en quatre dies, tant en kms. com en competicions...

Karli, tranquil, en tinc més, ja que no publico entrenaments... A dinar no, entro de torn de tarda a les 15:00, però a veure-us o fer un cafè si, després de que corri la Mireia. Ja saps el restaurant? a partir de quina hora hi sereu?

Xavi, ja veus, haig de tirar del passat, je,je... Això ho tens fet, sub-40' amb la cara d'estar en forma que fas!!! Cap problema, ja buscarem un 10 ràpid, potser la cursa dels Bombers a bcn?

karli dijo...

Ja et dire algo segur el divendres per que el tema restaurant està molt verd, però algo trobarè per això que no pateixi ningú!!
Ja et dire algo a la que ho sapiga.
Que vagi be...