sábado, 21 de marzo de 2009

De atleta a triatleta?



Hola a tdo@s de nuevo. Como aquí el titular del blog os tiene un poco "abandonados", se lo he vuelto a robar para poneros al dia de como va su "cojera".


Despues de 7 meses sin poder correr y habiendo probado la natación, ahora se ha decidido a hacer algo de bicicleta y ... la verdad es que parece que le está cogiendo el gustillo a esto de las dos ruedas, aunque de momento sea estaticamente. Así que quien sabe si una vez que le operen y pueda volver a correr le da por hacer triatlons, os imaginais? Yo sí, él ... no!

Saludos a tod@s.
Gemma.








6 comentarios:

JOTAEME dijo...

Molt simpatic el post :-D Per cert, ens agraden molt les fotos del blog; la del any 83 es bonissima.

Ens veiem

JM

Fran dijo...

Un altre del vostre club de fans de Vilassar de Dalt... gràcies a Deu que tú ens dones notícies, Gemma... doncs jo també m'ho imagino de triatleta, mica en mica va fent piscines, ara la estàtica, després la de debó... i segur que abans del que ell mateix es pensa el tenim corrent amb tots nosaltres.
Petons i fins dissabte, macos!!!

Gregorio Toribio Álvarez dijo...

Que se ponga el ventilador delante, que eso da una sensación de realidad virtual que no veas.

Suerte en esa recuperación.

Saludos, pareja.

Adrián dijo...

Ummmm...se va a pasar al lado oscuro del Triatlón,lo veo yo jeje.
Buena notícia nos traes Gemma ;).

Yo quería decir una cosa acerca de lo del buuscador del blog,puse mi apellido y me encontré.Me alegro de formar parte de esto y de haber compartido algún momento con ustedes en vuestra vida deportiva.

Un saludo a toda la family!

Ferran Vila dijo...

Ja,ja, joa un día vaig dir que no faria mai triatló per que l'aigua no era per ami, ja,ja...s'ha d'anar en comte amb el que es diua, je,je.
Una abrçada cracks.

Oscar 1977 dijo...

Aquest coi de dona... qui li mana tocar res! mira tu la que ha liat. Amics, que agafi una mica la bici no vol dir res, però si ni es mou del lloc!!

Jotaeme, a l'any 83 encara feia atletisme, buahhh!!

Fran, ens veiem dissabte, ejem, sense parlar de futbol... una abraçada!!

Gregorio, bien pensado, pero un paseo por tu blog creo que te lo debo antes.

Adrià!!! no siguis bretol!! això ho he fet pels que fa temps que no veig, tu ets de la época moderna i no cal que et busquis, home!!

Fran, a veure si vens dissabte al dinar!!!!