domingo, 15 de febrero de 2009

Descans forçat

Lourdes, Gemma i Toni poc abans de la sortida


Avui tocaba anar a la Mitja de Gavà-Castelldefels-Gavà i seguir fent de reporter. El genoll en dies de fret com aquest matí, em dona la murga. Sort d'en Joel que em fa la companyia més grata i a sobre m'ha portat fins el km. 11 on hem pogut veure passar a les dues "supernenes" i a la resta de corredors.

Preparatius previs


Quina sorpresa s'han portat les dues campiones,
no ens esperaven pas a Castefa!!



El Toni arribant a meta amb un molt bon registre:
1h. 24' 25". La marató l'espera!!


La Lourdes i la Gemma, arribant a meta en 1h. 38' 56". Bona carrera de les dues. Però ara cal que la Gemma repossi, doncs ha acabat contenta, però molt sobrecarregada de bessons i amb fortes molesties al genoll. Es que toca repossar!!!

D'altra banda, en Joel i jo ja estem buscant motivació i potser l'any vinent també serem en aquesta mitja? El temps ens ho dirà.


En Fran també amb una molt bona marca 1h. 42'



El nostre conegut presentador dels esports de Tv3
Xavier Bonastre amb la Gemma


La Gemma i en Fran, ja preparant altres quedades
atlètiques... i potser dinarets?


...i no puc deixar de possar aquesta foto:
el meu Oriol ens esperava al Prat!!

8 comentarios:

Fran dijo...

Gemma ànim,has fet molt bona cursa malgrat les molèsties al genoll, ja ho veuràs com no és res d'important. Òscar, gràcies per les fotos i els ànims. Doncs amb en Xavier Bonastre vaig anar una estona, ell anava amb el grup del globus de 1:40 i encara em va donar temps d'escoltar alguns acudits que anava explicant, ho deixo aquí perquè eren una mica verts...
L'Oriol, molt maco.

Oscar 1977 dijo...

Fran, ara com ara hi va coixa (ja som dos... jeje), esperem no sigui res greu i amb un bon descans es recuperi. Ara és lo que em toca: fer fotos als amics i animar-los a tope! Al proper dinar ens expliques els acudits... Una abraçada.

Joan Josep dijo...

Vaja, quin greu que hem sap la coixera de la Gemma. Fes-li arrivar el meu suport, i desitjo que tot quedi en no rés.

Arreveure.

robert mayoral dijo...

enhorabona per aquesta altra mitja, se la veu molt forta, ara a descansar una mica i assimilar la feina feta!

karli dijo...

Be per la Gemma, acabarà fotent un tiempazo akest any en alguna mitja! i jo vull estar allà!!! ara que es cuidi i recuperi bé!!tinc un plan d'entrenaments que he seguit "arajatabla" que et deixa molt descansat....jejejeje...
Apa amics que vagi bé tot i ens veiem aviat...espero.

Oscar 1977 dijo...

Joan Josep, avui ja està molt millor. Ens veiem a la marató!!

Robert, li cal un descanset. Ja està prou be venint de tants anys sense fer mitges. Merci pels ánims.

Karli, et varem trobar a faltar. A veure si entrenes una miqueta que et vindrem a veure a Bcn!!!

Anónimo dijo...

vamos a ver family!!! para patapalo ya está el cuñaoooo,con cariño,jejeje. así que,hermanita,o te cuidas o tendré que ir yo a atarte a la silla para que descanses y la pierna se recupere bien. muchos ánimos que queda mucho asfalto por recorrer y quemar y muchos tiempos y rivales que batir. petons de tu hermanitooo el de 1h24 y bajandoooo!!!!

David Rodriguez Roures dijo...

Ese guerrero ahí jeje,dice Rebeca que se parece al padre,no se.no se.
Felicidades a la maquina de las casa,menuda racha lleva,solo 3 segundos mas que en Granollers y eso que se pierde mucho en ese ultimo mil largo jeje,besos a la famili,un saludo.