viernes, 1 de febrero de 2008

Donostia 2008

San Sebastián



Vista del Velòdrom d'Anoeta des de l'exterior


Pista coberta d'Anoeta


Està clar que cal anar cercant motivació per després de la marató de Barcelona. El 30 de novembre d'aquest any vull anar a la marató de San Sebastian. Recordo els Campionats d'Espanya de Pista Coberta en que vaig participar en les pistes d'Anoeta (1982/83/85).... No actualitzaran el web ni es podran fer inscripcions fins el juny/juliol. De totes maneres aquí teniu unes postals dels meus viatgets a Donosti de quan era Juvenil i Junior. Rebuscant, rebuscant lo que un arriba a trobar!!!!

3 comentarios:

karli dijo...

Nen nomes et puc dir coses bones, tant de la ciutat de Donosti com de la marató. Vaig debutar-hi allà i l'he feta dues vegades, impresionant, ambientaço, la ciutat volcada i bona per fer un bon temps.
El celodrom es on escalfavem els fredolics avans de la marató, es que has anat a possar les fotos del lloc mes emotiu que es l¡arribada de la marató!!! nomes de pensar-hi m'emociona!!!
No t'ho repensis gens, cap a Donosti i no descartis que ens hi trobem...

David Rodriguez Roures dijo...

Para mi mi segunda casa ya que mi mujer rebeca esw de alli y media familia estan alla,de la maraton no la he hecho,pero si la media y me encanto el ambiente,la gente se vuelca mucho con los atletas,seguro que disfrutaras,un saludo.

Oscar 1977 dijo...

Osti Karli, vinga animat i anem plegats!!!! Vull preparar-la bé aquesta a veure si m'apropo a les 3horetes.... seria fantàstic anar uns dies abans amb les parelles.

David, a mi la gente del norte me encanta. Quiero que sea una maratón para recordar.